Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje



ZASADY WYSYŁKI

 

Czas realizacji dostaw

Zamówienia z dostawą kurierem lub do paczkomatu wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia / wpływu płatności za zamówienie. Często wysyłka następuje tego samego dnia, w którym zostało złożone. Zależy to od godziny złożenia zamówienia. 

1. Paczkomaty inpost - 98% przesyłek do paczkomatów jest gotowa do odbioru w paczkomacie już następnego dnia roboczego od wysłania. Przesyłki do paczkomatów nadajemy przez oddział Inpost dzięki czemu jeszcze tego samego dnia trafiają do sortowni Inpostu. Przesyłki można odbierać przez całą dobę, w momencie umieszczenia przesyłki w paczkomacie odbiorca otrzymuje informację przez sms, że przesyłka jest gotowa do odbioru.
2. Kurier Inpost - 99% przesyłek wysłanych kurierem jest doręczane następnego dnia roboczego od wysłania.

Zwrot produktów

Jeśli dokonali Państwo zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci) przysługuje Państwu prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty muszą być pełnowartościowe i kompletne. Zwrot produktów odbywa się na koszt klienta.

Produkty należy wysłać na adres naszej siedziby wraz z oświadczeniem odstąpienia. Przed wysłaniem produktów prosimy o przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy przez wiadomość e-mail.

Adresy e-mail do kontaktu: hurtownia.margaret@onet.pl

Adres do wysyłki zwrotów:

Hurtownia wielobranżowa MARGARET 
Małgorzata Guziak
Wojska Polskiego 15
62-430 Powidz

Nie przyjmujemy niezamówionych przesyłek płatnych za pobraniem.

Odsyłając towar należy podać wszystkie dane w formularzu, zwrot należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu towaru, nie później niż 14 dni od jego otrzymania.

Reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne  z opisem problemu proszę wysyłać przez pocztę e-mail na adresy: hurtownia.margaret@onet.pl  Na zgłoszenia będziemy reagować jak najszybciej  tak aby nie przekroczyć ustawowych 14 dni na załatwienie reklamacji. Reklamację rozpatrujemy stosując się do obowiązujących przepisów prawa zgodnie z którymi możliwe są: naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

Wymiana i odbiór produktów wadliwych i uszkodzonych odbywa się na nasz koszt, prosimy o kontakt z naszym biurem.

.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu